Wednesday, April 18, 2012

SINGLE VS COUPLE .. MANA BEZ??
Saya paling tak suka untuk bercerita tentang couple2 ni.. perkara yang paling saya akan elakkan setiap kali member2 start bercerita.. sungguh, saya akan cuba ubah topik lain @ saya akan keluar dari perbualan tu.. tapi tu sume dulu... masa sekolah.. belum matang... skg.. mungkin dh matang sikit.. saya semakin terbuka untuk bercerita...

Single... tak salah kalau orang tu single dan masih belum punya yang berkenan di hati.. mungkin dia seorang yang terlalu menjaga untuk memilih pasangan hidup..orang macam ni adalah orang yang komited dengan perhubungan bila dia dah jumpa calon nya nanti... sebab, dia akan hargai pasangan nya krn amat ssh utk bertemu..ini pendapat saya aje.. saya sendiri bukan pakar cintan-cintun ni..

Nikah itu sunnah 

untuk yang bercouple ni... sy tak nk la citer lbih2.. sbb sy sendr tak pernah bercinta.. sbb,pd saya perhubungan antara lelaki dan wanita hanya ada bila mereka itu dah berkahwin dan berjaya membina mahligai mereka.. itu cinta sejati... :)) bagi mereka yg sedang berpasangan ni.. sy doakan sumenye selamat berbahagia hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya cinta itu dibawa ke akhirat... pada yang belum berjumpa.. usaha lah,kerana jodoh semua dah ditentukan oleh Allah :))
Jadi, memilih itu perlu.. tapi jangan terlalu melilih... pesanan buat diri saya juge :) :)

Kesimpulannya, saya pun tak tau mana bez.. sbb saya sedang menjalani kehidupan single.. Alhmdulillah, masih bahagia kerana ada keluarga terutama mak abah yang selalu support diri ini.. kawan2... Tapi, mungkin tak sama bila kita dah jumpa seseorang yang istimewa iaitu azimat cinta kita nanti... :)) InsyaAllah... 

0 comments:

Post a Comment