Monday, April 23, 2012

Seminggu Diet Atkins
Asslamualaikum, hari ni genap seminggu saya jalani diet atkins..Saya sangat hepi untuk bercerita pada minggu ni.. banyak benda yang nak disampaikan.. tapi satu-satu dulu.. so for the first saya dah berjaya kurangkan 3kilo dalam masa 1 minggu ni..  Alhmdulillah, spt yg dirancang turun 3 kilo.. jd saya summary sikit kat sini apa yang saya makan sepanjang tempoh seminggu ni..

Untuk menu makan bagi seminngu ni :- :-


Pagi : 
- Telur rebus 2 biji
- Keju Cheddar
- Isi Ayam
- Greean Tea
(Either mana2 yang saya sempat siapkan untuk breakfast.. selalunya telur rebus..)

Tengahari :
- Ikan bakar (Apa saja jenis ikan)
- Sayuran hijau
- Isi Ayam (Bakar @ Goreng.. Tepungnye buang)
(Yang lunch ni pun either mn2 yg sempat cari)

Petang/Malam (Sebelum Jam 9) :
- Keju Cheddar
- Tauhu rebus
- Jus Tomato / Greean Tea

So, Alhamdulillah dah turun 3 kilo.. diet Atkins ni memang ok utk saya.. saya sendiri rasa perbezaanya.. cuma bila dah tak larat tu makan suplemen seperti cth spirulina :) 
SELAMAT MENCUBA :) :)


**Untuk maklumat lanjut tentang DIET ATKINS ni sila ke laman web ini : http://bicikut.blogspot.com/2011/06/atkins-diet-cara-paling-berkesan-untuk.html
so, u guys kat lua sana should try this program.. sgt bagus dan berkesan.. saya baru seminggu ni dan taksabar nak tunggu minggu2 berikutnya.. :D :D



0 comments:

Post a Comment