Sunday, April 15, 2012

Breakfast And Lunch

This one for breakfast = Oat + Kismis + Susu Soya

Pagi ni punya breakfast saya makan oat dan susu soya Less sugar.. Air kosong, sbb x sempat nak blend tomato utk tomato juice.. Kite bangun lbt td.. hehehe.. so ini breakfast plg mudah, cepat, dan berkhasiat.. dan yang paling penting, kenyang dalam tempoh utk dua jam bagi perut saya ni.. so pas tu kalau lapar balik, saya akan mium air kosong secukupnya.. x mudah utk prevent rasa lapar ni.. jd ikut cara masing2.. pd saya jgn dkt kan diri kite dgn tpt2 fast fud dan sebagainya.. cari la buah atau sayur klu btul2 lapar jgk... the most thing, jgn biar perut kosong, sbb kte perlukan tenaga utk bekerja dan lakukan aktivit harian.

This one pulak untuk lunch = Salad Buah buahan(Beli kat dalam Giant)

So, untuk makan malam ni mungkin saya akan buat salad sayur dan jus tomato :))

0 comments:

Post a Comment