Monday, April 23, 2012

DUGAAN MASA DIET


Selalu kita bercakap dugaan tentang bercinta, dugaan dalam pelajaran, dugaan dalam pekerjaan dan macam2 lagi.. dugaan tu datang bila2 saja dan pada sape2 saja.. bukan utk menyusahkan tapi unutk mengajar diri supaya menjadi lebih matang.. Dugaan yang saya nak ceritakan kali ni dugaan dalam diet.. Favourite paling besar saya adalah chocolate.. tadi pulak ada Choco Fairs kat Uni ni.. saya memang dah telan air liur tadi.. sabar2.. tu semua dugaan.. saya tak boleh makan... itu pantang saya buat masa ni.. Nasib tak bawak duit.. tidak habis jugak saya telan tadi.. jadi pandang je la kawan2 makan.. diaorang bagi rasa sikit yang strawbery cicah coklat.. terpaksa la makan.. hehe.. perghh mmg sedap n fresh.. tapi 1 ketul tu je makan.. gula tinggi.. huhu..


Tu gambar2 yang diambil masa choco fair tadi..tergugat la jugak iman tadi.. tapi ok la, blh tahan lagi.. :))

0 comments:

Post a Comment