Tuesday, October 30, 2012

*_* KESEDARAN NAK KURUS  *_*

Teringat dulu,sewaktu ketika dahulu... kesedaran nak kurus langsung takde... masa zaman belajar.. saya pun xtau mn silapnye, rasanye belaja dah susah habis dah..tapi hati x penah susah dan menyebabkan saya makan lagi banyak.. saya akan mkn lg byk time final projek... pagi,ptg n mlm nasi memanjang... sabo je la.. sampai la dh keje.. lg la, asal meting ade mkn, klu meting x jd pon, mkanan dh smpai kena la mkn.. nasi goreng tuuuu.. free lak tu.. lifestyle utk fast fud x yah ckp la, pas keje je mls nk msk drive thru @ kfc.. byk duit ckit pizza.. adoh.. blh dikatakan hr2 gitu.. berat saya pernah cecah 86kg paling berat.. saya pernah cakap kat mak saya "xpe la mak, x kurus pon xpe, ayong bahagia camni" omak den geleng kepala je ngan den... tp ble ingat balik, byk la ko pye bahagia, bler nk bgun x larat, ada mslh dgn lutut ble berjalan, bj x muat, nk beli jeans pon 2,3 kali try sbb saiz xde.. sadis tolll...
so, kesedaran timbul, ble tgk gamba2 sy yg sgt2 la BESAR!!! ni la gamba saya masa berat 80++
















kat bwh ni gmba bln 4 ms smbut besday yg ke 23... tahun ni 2012.. sy yg bj purple













ni sume gamba 2011, dan awal 2012.. saya mula diet ni btul2 ms bln5.. lepas dah tengok gambo2 ni, kalau x sedar dr jgk x tau la.. :D

skg dh almost 6 bln sy jalani diet ni dgn on off.. x konsisten.. byk dugaan.. tp skg tgh gigih balik utk dapatkan berat yg diidamkan... ok daa... 

Lepas dua bulan diet : 
sila klik : http://salzanazri89.blogspot.com/2012/11/setelah-6-bulan-dengan-atkins-ni-gamba.html

0 comments:

Post a Comment